😁Selamat Datang😀

Diliwat Kali Pertama

Diliwat Kali Pertama




Aku Zack Danial. Berumur pertengahan 30an. Mempunyai susuk tubuh sasa hasil dari berlatih 6 kali sehari di gymnasium. Dipendekkan cerita, aku di jemput ke satu parti persendirian sempena ulang tahun seorang kenalan rakanku di gym. Kerana urusan penting yang tidak dapat dielakkan maka rakanku tidak dapat hadir di saat akhir. Pada ketika itu aku sudahpun sampai ke lokasi parti tersebut. Tanpa rakanku aku tidak mengenali semua tetamu yang hadir tetapi aku cuba untuk menunjukkan muka sebentar sebelum pulang.

Aku menekan loceng pintu beberapa kali. setelah beberapa saat pintu dibuka oleh seorang lelaki cina yang agak gempal merenung tubuh sasa ku dari atas ke bawah seketika sebelum menjemputku masuk. Riak muka lelaki gempal berkenaan semakin bernafsu apabila aku berada di dalam rumah disebabkan tubuh ku yang berotot kelihatan jelas melalui T-shirt ku yang ketat.

Aku memperkenalkan diriku kepadanya dan menerangkan bahawa rakanku tidak dapat hadir di saat akhir. Lelaki gempal tersebut tanpa membuang masa memberiku air minuman dan kerana kehausan aku tanpa ragu menghabiskannya.

Setelah beberapa minit berlalu terasa penglihatan ku menjadi kabur dan kepalaku berat. Aku mencari sofa untuk duduk dengan segera dan tanpa ku sedari aku seperti tidak berdaya untuk bergerak hanya mampu membuka mata ku sedikit sekali sekala.

Lelaki gempal tersebut dengan rakus menanggalkan pakaianku satu persatu sehingga berbogel. Sebiji pil dimasukkan kedalam mulut ku, rasa yang amat pahit. Selang beberapa minit aku merasakan kulit ku menjadi lebih sensitif dan bernafsu.

Lelaki gempal tersebut menjilat puting dada ku yang berotot sambil meramas dada dan bahagian tubuhku yang kekar berotot. Semakin lama diperakukan begitu aku semakin terangsang. Dan aku mengerang keenakkan.

Lelaki gempal itu tersenyum lalu beralih ke bahagian bawah tubuh ku. Kaki ku di buka luas menonjolkan kemaluanku. Dengan rakus zakar dan buah zakarku di hisap Dan dijilat sehingga zakarku mengeras.tubuh sasaku masih tidak mampu bergerak, lelaki gempal tersebut memusingkan tubuh ku ke bawah dan pinggang ku diangkat seperti posisi menonggeng supaya lubang duburku dapat dibuka luas. Lubang duburku diisi dengan suatu cecair, terasa panas seketika sebelum rasa dingin dan melekit menyusul didalam duburku. Lelaki gempal tersebut memasukan jari jarinya luar dalam sehingga duburku lali dan lebih mudah untuk diliwat.

Lelaki gempal itu menanggalkan seluar dalamnya Dan dengan megah menayangkan batang zakarnya yang tebal besar dan tidak bersunat terus ke dalam mulutku untuk dihisap. Saiz zakarnya semakin mengembang didalam mulutku sehingga penuh ke tekak. Zakar gergasi yang sudah basah itu di cabut dari mulutku menuju ke arah lubang duburku.


Aku semakin ghairah, lubang duburku yang sudah basah menyerah luas dihadapan lelaki cina gempal itu. Sambil meramas dada bidang and putingku, zakar raksasa berkepala bulat tebal sebesar bola golf memasuki lubang duburku yang masih perawan. Aku mengerang kesakitan disulami rasa kenikmatan. Setelah puas bermain-main kepala zakar nya maju mundur, tanpa membuang masa zakar raksasa itu menujah masuk semuanya kedalam dengan pantas. Aku sekali lagi meraung senak tetapi tidak diendahkan oleh lelaki gempal tersebut malah makin melajukan tujahanya.

Air mazi bercampur cecair pelincir menjadikan lubang duburku semakin licin dan longgar, terasa nikmat menguasai diriku tanpa aku sedar aku membuka luas kaki ku agar batangnya dapat masuk dengan mudah dan dalam.

Aku diliwat tanpa henti dengan pelbagai posisi. Dan setiap kali tubuh sasa ku dapat bergerak sedikit, dia akan memberiku minuman dan pil supaya aku kekal tidak bergerak dan bernafsu. Aku tidak pasti berapa kali dia memancutkan benihnya ke dalam lubang duburku tapi yang pasti ia bukanlah penamat.

Tubuh sasa ku yang tidak berpakaian dipapah ke luar bilik oleh lelaki cina gempal itu ke ruang tamu. Kelihatan beberapa lelaki sudah menunggu habuan...